24 Nisan 2012 Salı

Kaş kirpik yağı

     Kaşları ve kirpikleri dökülen ve seyrek olanlar için Leyla GÖKGÖZ tarafından yıllar süren klinik araştırmalar sonucu oluşturuldu :) Benim kaşve kirpiklerim gayet sık ve uzun. Bu konuda bir problemim yok ama kirpiklerim çok dökülüyor (kalanlar bile standardın üstünde sayılır) ve gözüme kaçıyor. Gözümün acımasından ve kanlanmasından sıkıldım. Sadece gözlerimin acısından kurtulmak için yaptım.
     Ben daha üç kere uyguladım. Bir ay gibi bir sürede faydası görülebiliyormuş. Aslında hazırları da var ama ben içindekilerden emin olamadığım için faydalı olduğunu bildiğim yağları karıştırarak kendim hazırladım.
     Öncelikle tercihen şeffaf bir maskarayı alıp içini güzelce temizliyoruz. Tam temizlediğimizden emin olmak için şeffaf tercih etmemizde fayda var. Daha sonra eşit ölçüde hint yağı , kayısı çekirdeği yağı ve susam yağını bir kapta karıştırıp maskaranın içine dolduruyoruz.Birer çay kaşığı koymanız yeterli olacaktır.Zaten maskaranın içine daha fazlası sığmıyor. Tatlı badem yağı da ekleyebilirsiniz.Ama tatlı badem yağı bazı gözlerde alerji yapıyormuş. O yüzden risk almak istemedim. Oluşturduğumuz karışımı akşamları yatmadan önce gözlerimize kaçırmamaya dikkat ederek kaş ve kirpiklerimize sürüyoruz. Sabah kalkınca cildinize uygun bir sabunla yıkarsanız iyi olur. Resimden de anlaşılacağı üzere susam yağı benim imalatım. Tahinin üzerine biriken yağı almıştım. Susam yağını egzama için de kullanmış ve çok faydasını görmüştüm. Yarayı anında iyileştirmiş ve kaşıntıyı geçirmişti.
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder