20 Nisan 2012 Cuma







Çiçeklerim
   

     Son zamanlarda beni bir çiçek merakı aldı ki sormayın. Yapı marketlerden dünyanın parasını vererek aldığım çiçekler haftası dolmadan kuruyunca daha ucuz olan pazar çiçeklerine yöneldim. Verdiğim paraya üzülmüyorum ama çiçeklerim kuruyunca kendimi çok kötü hissediyorum. Onlar da canlı sonuçta. Çiçeklere bakamayıp öldürünce ben de bir nevi katil oluyorum.
     Çelik yöntemiyle çiçeklerimi kendim de üretebiliyorum. Onlar daha sağlıklı oluyor. Çiçekçilerden alınan pahalı çiçeklere hiç güveni kalmadı. Kuruyan çiçeklerden birinin kökünü otopsi yapmak için açtığımda en az elli tane kırkayak türünden kurtla karşılaştım. Yaşadığım dehşeti tarif edemem. Günahı boyunlarına ama çiçek satabilmek için bu işi çiçekçilerin yaptığı yönünde rivayetler var. Çiçek eve geleli bir hafta olmadan kurudu. Meğer derdi varmış zavallının. Kendi üretimim olan çiçeklerin de kökünü açtım ama hiç birinde en ufak sorun bulamadım. İkinci sıradaki çiçeği köklendirme yöntemiyle ürettim. Diğerlerini pazardan çok ufak paralara aldım.Gayet sağlıklılar. (Kulağımı çekip tahtaya vuruyorum. Ağabey ve ablaları siz de öyle yapın da çiçeklerime nazar değmesin.)Demek ki yapı marketlerinden çiçek almayacakmışız.(Her şeyden bir ana fikir çıkarma ihtiyacı hissediyorum.Meslek hastalığı olsa gerek.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder