10 Mayıs 2012 Perşembe

Metabolizma hızlandırıcı içecek

     Elma sirkesi ve balı karıştırarak zayıflamanıza yardım edebilecek bir içecek hazırlıyorum. Midenizde herhangi bir problem yoksa gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
     Bir bardak sıcak suyun içine iki yemek kaşığı elma sirkesi ve bir tatlı kaşığı balı koyup karıştırıyoruz. Sabah akşam yemeklerden yarım saat önce sıcak olarak içiyoruz. Aç karnına içemiyorsanız yemeklerden en az bir saat sonra da içebilirsiniz. Piyasada hazır karışımlar bile var. Suya karıştırıp içebilirsiniz. Ama benim tavsiyem kendinizin hazırlamasıdır. Hem ekonomik olur hem de içine glikoz koyulma ihtimali kalmamış olur. Hazırların içine bal koyduklarını hiç sanmıyorum.İlla ben hazırını alacağım diyorsanız marketlerin sirke ve limon sosu satılan reyonlarında bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder