21 Mayıs 2012 Pazartesi

Zayıflama Çayı



     Kalın giysiler incelince kilolar da kıyafetlerle saklanamaz oldu. Malum düğün mevsimi de yaklaşıyor. O zaman yapılabilecek tek şey kilo vermek. Bebekliğinden beri tombul olan ve ömrünü kilo vermeye adamış biri olarak kilo problemlerinde öncelikle bir endokrinoloji uzmanına görünmenizi tavsiye ederim. Eğer kilolarınız herhangi bir sağlık sorunundan kaynaklanmıyorsa doktorunuz sizi diyetisyene yönlendirecektir. Oraya da gitmenizi şiddetle tavsiye ederim. Doktor durumuzu değerlendirdikten sonra size diyet verecektir. Diyetinize uyun. Zayıflama çayı sadece destek niteliğindedir. Süreci hızlandırmanıza yarar. Ben tek başına diyet yaptığımda sonuç alamıyorum. Bu çayın çok faydasını gördüm. Ayrıca çok sık tuvalete çıkmak dışında hiçbir yan etkisi de yok. Vücuttaki tuzu ve suyu atmanıza yardımcı oluyor. Yağ eritici özelliği var.
     Bir avuç mısır püskülünü tozundan arındırmak için suya tutup su bardağına koyuyoruz. Üzerine de on dal kiraz sapını koyup kaynar suyu döküyoruz. On dakika bekleyen çayımız içime hazırdır. Günde üç kere yemeklerden yarım saat önce taze taze demleyerek içiyoruz. İçeceğimiz zaman demlemek önemli.



Mısır püskülü ve kiraz sapını bütün aktarlarda bulabilirsiniz ama imkan varsa kendiniz hazırlayın. Aktarlardaki mısır püsküllerinin içinde iyi kurutulmadığı için kurt oluyor. Kiraz sapı diye satılanların vişne sapı olabilme ihtimali de var. Kirazı yiyin, çöpünü de kullanın. Yazın pazarda mısır satan adamlardan da püskülünü isteyip kurutabilirsiniz. Ben her yıl kendim hazırlar, lazım olunca kullanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder