18 Nisan 2012 Çarşamba

Annem Gitti

Geçenlerde çok üzmüştüm onu
"Bak, giderim gelmem " demişti.
Ben de söz vermiştim
Bir daha üzmeyeceğim seni, diye.
Niye gitti annem şimdi?
Akıllı çocuk olsam gelir mi?

Kaç zaman oldu acep annem gideli?
Sayamadım ki günleri
Sanki hiç güneş doğmuyor gibi
Hiçbir yemek doyurmuyor şimdi
Annem afiyet olsun demeyince
Ne kadar giyinsem de üşüyorum hep.
Kimse annem gibi sevmiyor,
Kimse üzerimi örtmüyor geceleri,
Kimse kokumu içine çekip
Yürekten bir oh demiyor.
Kimse ıslak ıslak öpmüyor,
Yalancılaştı sevmeler.
Bütün kimseler annemmiş meğer.
O gidince kimsesiz kaldım.

Geceleri üstüm açılınca
Annem gelip örterdi, yoklardı geceleri.
Uykumun arasında hissederdim elini
Yanaklarımda, saçlarımda...
Öperdi beni usulca, kıyamazdı.
O gittiğinden beri
Sadece gecenin ayazı yokluyor.
Rüzgarın ellerini hissedip ürperiyorum.
Donuyorum geceleri.

Oyun oynarken düşünce
Annem beni öperdi ve geçerdi acılarım.
O öpmediği için mi acım geçmiyor
İçimde hep bir acı var.
Kalbim kırıldı,
İçim parçalanıyor diyor ya büyükler
Galiba öyle oldu.
Kalbim kırıldı ve içimi parçalıyor cam kırıkları.

"Annen seni görüyor, üzülme" demişlerdi.
Görüyorsa beni, duyuyordur da belki.
Anneee! diye bağırsam
Söz veriyorum üzmeyeceğim seni
Ne olur bırakma beni desem
Gittiği yerden gelir mi?
Anneeee.....

(Acısını derinden hissettiğim annesiz bir çocuğa)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder