19 Nisan 2012 Perşembe

Saç Bakımı


     Saçlarımla aram bir türlü arzuladığım gibi olmadı. Piyasada denemediğim şampuan kalmamıştır. Çok fazla dökülüyorlar ve oldukça da cansız görünüyorlar.
     Şahan GÖKBAKAR reklamda "Ne kadar itici, sevimsiz genetik özelliğin varsa bu kıza aktarmışsın." diyor ya karısına. Ben de babamın bütün itici ve sevimsiz genetik özelliklerini almışım. İşin konumuzla alakalı ve benim açımdan ürkütücü tarafı babamın kel olması.
     Saçlarımın gidişatı beni acil önlem almaya sürükledi. İlk önlem olarak büyük kardeşimin tavsiyesiyle bitkisel bir şampuan aldım.(Bu arada büyük kardeşim veteriner hekim. Ondan tavsiye alırken kendimi biraz tuhaf hissettiğimi söylememe gerek yoktur herhalde.)
     Yaptığım araştırmalar sonucunda şampuanın içine çam terebentin yağı ve resimlerde gördüğünüz ampulleri koymanın faydalı olduğunu öğrendim. İlk tavsiye alma olayından daha insancıl bir yönteme başvurarak bilgilerimi Tıp Fakültesi 5. sınıf öğrencisi olan küçük kardeşime onaylattım. Bütün tıp otoritelerinden onay aldıktan sonra malzemeleri karıştırarak şampuanı oluşturdum.(Şu an kendimi Voltran'ı oluşturmuş gibi hissediyorum.) Bir de aktarımın tavsiyesi üzerine saç bakım yağı aldım. Bir süredir bunları kullanıyorum. Saçım biraz düzelmiş, canlanmış gibime geliyor. Yaptığım masraf ve harcadığım emekten sonra bana öyle geliyor da olabilir. 400 ml şampuana iki kapak çam esansı (terebentin), üçer ampul vitamin koydum. Bakım kürünü de haftada bir kere saçıma hafif masaj yaparak uyguluyorum. Havluyla sarıp en az bir, en fazla beş saat bekliyorum.Sonra şampuanımla yıkıyorum. Şaka bir yana dökülme epey azaldı. Yıkadıktan sonra da saçlarım yumuşacık oluyor. Tavsiye ederim.

Şampuan           :15 tl
Ampuller           :11 . 5 tl
Çam esansı      : 5 tl
Bakım yağı      : 15 tl


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder