23 Mayıs 2012 Çarşamba

Mutfak Sandalyesi Kaplama
   
     Mutfak sandalyelerimin yüzü kumaştı. Hem eskimiş hem de kirlenmişti. Sandalyeleri kir tutmayacak ve silinebilecek bir malzemeyle kaplamak gerekiyordu.
     Mobilyacılardan metre işi satılan ve deri taklidi bir malzeme aldık. Öncelikle sandalyelerin altındaki vidaları sökerek metal kısım ve minder kısmını ayırdım. Minderlerdeki zımbaları ve kirlenen kumaşı çıkardım. Kumaşın altında bir de kauçuk vardı ama o temiz ve sağlam olduğu için ellemedim. Mobilyacılardan aldığım malzemeyle oturak kısımlarını kaplayıp zımbaladım. Üzerine de kalın naylon zımbalayarak çirkin görüntüyü kapattım. Yerine koyarak vidalarını tekrar sıktım. Uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum. Mutfak sandalyesi olduğu için üzerine bir şeyler dökülebiliyor. Islak mendille silmem yeterli oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder